U svakodnevnom radu djelatnici  koriste uređaje za ispis kao osnovno sredstvo za rad.

Kako bi ta oprema uz ostale uređaje koje koriste bila dostupna i osigurala neometani rad osoblja, potrebno je osigurati održavanje te kontinuiranu i pravovremenu isporuku potrošnog materijala i papira 24 sata dnevno sedam dana u tjednu.

Za uređaje koji se nalaze na popravku osiguravamo odgovarajuću zamjensku opremu.

Usluga upravljanja sustavom ispisa koju nudimo obuhvaća nekoliko različitih pristupa : upravljanje vlastitom ispisnom infrastrukturom, potpuno konsolidiranje sustava sa najmom multifunkcijskih uređaja ili kombinirani model u kojem korisnik zadržava dio postojećih uređaja za lokalni ispis.

Omogućeno je korištenje naprednih funkcija koja pružaju mogućnost nadzora, razradu troškova i sigurnosne postavke.

Svi troškovi su uključeni u jedinstvenu cijenu izraženu u cpp (trošak po ispisanoj stranici).

  • Zadržavanje vlastitih neamortiziranih postojećih uređaja različitih brandova, starosti i stanja.
  • smanjenje dobavljača sa 4 i više na samo jednog pružatelja usluge
  • postavljanje zamjenskog  uređaja za vrijeme kvara postojećeg uređaja
  • otklanjanje brige o sustavu ispisa i rasterećenje službi : Nabave, Informatike, Administracije i Općih poslova
  • smanjenje postojećeg troška za najmanje 20%
  • potpuni nadzor cijele flote uređaja, svih lokacija i korisnika
  • smanjenje postojećeg troška
  • transparentno praćenje troškova po organizaciji, odjelu, ispostavi ili djelatniku
  • korištenje naprednih funkcija programskog rješenja s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora, upravljanja i optimizacije ispisa te troška kojeg generira
  • Paper@trac programsko rješenje s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora i upravljanja lokalnih (USB, LPT, COM) ispisnih uređaja koji nemaju inteligentne senzore stanja tonera
  • Servicetrac i Helptrac programsko rješenje s instalacijom i podrškom koja pruža mogućnosti nadzora servisnih usluga te statusa prijavljenih kvarova
  • usluga hardverskog održavanja instalirane baze uređaja za ispis koja obuhvača sav rad, dijelove i potrošni materijal potreban da bi uređaj bio ponovo u funkciji
  • instalacija adekvatnog zamjenskog uređaja za vrijeme popravka
  • isporuka potrošnog materijala  i zbrinjavanje istrošenog potrošnog materijala, izrada konsolidiranog izvještaja svakih 90 dana u cilju daljnjeg smanjenja troška

Kombinirani ispisni model

  • Zadržavanje većeg broja vlastitih neamortiziranih postojećih uređaja različitih brandova, starosti i stanja
  • postavljanje nekoliko većih uređaja sa naprednom programskom podrškom i autentifikacijom
  • potpuni nadzor cijele flote uređaja, svih lokacija i korisnika
  • smanjenje postojećeg troška
  • smanjenje dobavljača sa 4 i više na samo jednog pružatelja usluge
  • transparentno praćenje troška po organizaciji, odjelu, ispostavi ili djelatniku
  • korištenje naprednih funkcija programskog rješenja s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora, upravljanja i optimizacije ispisa i troška kojeg generira
  • implementacija autentifikacije postojećim karticama za nadzor radnog vremena ili postavljanje pin-a na samom uređaju
  • “follow me“ mogućenost ispisa na bilo kojem uređaju bez prethodne najave na računalu
  • Fax to mail, scan to mail, mail to fax i ostale napredne funkcionalnosti
  • Sigurnosne postavke zabrane ispisa ili kopiranja povjerljivih dokumenata
  • Paper@trac programsko rješenje s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora i upravljanja lokalnih (USB, LPT, COM) ispisnih uređaja koji nemaju inteligentne senzore stanja tonera
  • Servicetrac i Helptrac programsko rješenje s instalacijom i podrškom koja pruža mogućnosti nadzora servisnih usluga te statusa prijavljenih kvarova
  • usluga hardverskog održavanja instalirane baze uređaja za ispis koja obuhvača sav rad, dijelove i potrošni materijal potreban da bi uređaj bio ponovo u funkciji
  • instalacija adekvatnog zamjenskog uređaja za vrijeme popravka
  • isporuka potrošnog materijala  i zbrinjavanje istrošenog potrošnog materijala, izrada konsolidiranog izvještaja svakih 90 dana u cilju daljnjeg smanjenja troška

Ispisna rješenja konsolidirani model

konsolidacija ispisa i scaniranja
  • Uklanjanje lokalnih uređaja za ispis i postavljanje nekoliko većih uređaja sa naprednom programskom podrškom i autentifikacijom
  • Pojednostavljen ispis dokumenata na samo jedan virtualni pisač
  • korištenje naprednih funkcija programskog rješenja s instalacijom te podrškom
  •  mogućnosti nadzora, upravljanja i optimizacije ispisa
  • implementacija autentifikacije postojećim karticama za nadzor radnog vremena ili postavljanje pin-a na samom uređaju
  • Fax to mail, scan to mail, mail to fax i ostale napredne funkcionalnosti
  • Sigurnosne postavke zabrane ispisa ili kopiranja povjerljivih dokumenata
  • Paper@trac programsko rješenje s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora i upravljanja lokalnih (USB, LPT, COM) ispisnih uređaja koji nemaju inteligentne senzore stanja tonera
  • Servicetrac i Helptrac programsko rješenje s instalacijom i podrškom koja pruža mogućnosti nadzora servisnih usluga te statusa prijavljenih kvarova
  • usluga hardverskog održavanja instalirane baze uređaja za ispis koja obuhvača sav rad, dijelove i potrošni materijal potreban da bi uređaj bio ponovo u funkciji
  • instalacija adekvatnog zamjenskog uređaja za vrijeme popravka
  • isporuka potrošnog materijala  i zbrinjavanje istrošenog potrošnog materijala, izrada konsolidiranog izvještaja svakih 90 dana u cilju daljnjeg smanjenja troška